Lyoness Kobi Sıkça Sorulan Sorular

Lyoness Kobi hakkında sıklıkla sorulan sorular aşağıdaki gibidir. Soracağınız soru aşağıdakilerden biri değilse lütfen iletişim sayfamızdan bize sorun. Sorunuza cevap verilecektir.

Mağazamı üye programına kaydetmek için Lyoness Premium üyesi olmam şart mı?
Hayır, Lyoness Premium üye olmanız şart değildir. Lyoness topluluğu tarafından aranan ürünleri teklif eden nitelikli online mağaza sahibi olmanız yeterlidir.

Online firma arayıcısına kaydolmak için online mağaza kodu oluşturmanız gerekir mi?
Evet, aksi halde Lyoness ile gerçekleşmiş olan cirolar otomatik hesaplanmaz ve üyelerimiz kazandıkları avantajları kullanamazlar.

Herhangi bir görüntü öğesi yüklemek istemiyorum çünkü teknikerim yok. Siparişler Lyoness tarafından manuel olarak sisteme girilemez mi?
Hayır, bu giderler hiçbir şekilde haklı çıkarılamaz. Mevcut olan teknoloji tüm dünyada test edilmiştir ve hatasız otomatik hesaplamanın temelini oluşturmaktadır.

Kodları nereye yerleştireceğimi bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz?
Lütfen teknik bölümümüzden aldığınız kod yükleme talimatını okuyunuz. Sorularınız için lütfen onlinepartner.support@lyoness.ag adresine e-posta gönderiniz.

Size özel bir haber bülteni mi olsun istiyorsunuz?
Karşılıklı kullanım, enteresan ve cazip teklifleri, aynı zamanda yeterince boşluk mevcut olduğunda ve konuların birleştirilmesi mümkün olduğunda her bir anlaşmalı işyeri bir yerel haber bülteninde kendi adını yayınlama imkanına sahiptir.

Uygulama ücretlerini kim alıyor?
Uygulama ücretleri, mağazanın uygulanması için eBiz tarafından yapılan giderlerin değerine uyumlu olmayan bir nominal değere sahiptirler. eBiz izleme teknolojisi için lisanslı ürünler kullandığından dolayı bu giderleri kapsamaktadır.

Premium üye olarak Lifeline’nınızı ekleyebilir misiniz?
Şimdilik hayır, ancak gelecekte bu taslağın gerçekleştirilmesi üzerinde çalışıyoruz.

Kullanıcı direkt olarak online mağazanız üzerinden Lyoness’e kayıt olabilir mi?
Tabii ki her bir anlaşmalı işyeri Lyoness ile bir bağlantı kurmaktadır ancak kaydolan kullanıcılar otomatik olarak anlaşmalı işyerin sahibinin Lifeline’nına kaydedilmemektedirler çünkü onun Premium üye olması zorunlu değildir. Premium üye kavramı gelişme aşamasındadır.

Bekleme süresi nedir?
Lyoness Office sisteminde satışların gerçekleştirilmesi ile online mağaza sahibinin ilgili onayı arasındaki zamandır. Bu süre genelde 40 gündür.

19 €’lik ücret ne içindir? Mağazanız birden fazla ülkede listelenmiş olduğu halde bu ücret nasıl hesaplanmaktadır?
19 € sabit aylık ücretidir ancak anlaşmalı işyerleri platformunda bir ayın içinde en az 10 satış gerçekleştirdiğiniz takdirde bu ücret düşürülür. Ürünleriniz topluluk tarafından aranmadığında, aylık ücret ödemezsiniz. Birden fazla ülkede listelendiğinde tüm ülkelerde yaptığınız satışlar birlikte hesaplanmaktadır.